כותרת
> C;
1/1
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
צרו איתנו קשר:
054-4534792
sales@forts.co.il
השכרת מבנים ניידים

השכרת מבנה נייד יכולה להוות פתרון מצוין למי שזקוק לתוספת שטח עבור מגוון אפשרויות, כמו: משרדים ניידים, חנויות פופ אפ, מרפאות ניידות, חדרי אמנים להפקות ופסטיבלים ועוד שלל אפשרויות שמבנה נייד מספק. מבנים ניידים הם גמישים וניתנים להעברה למיקומים שונים ללא תלות בקרקע או באישורים מוסדיים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור פרויקטים או אירועים קצרי טווח. עם זאת, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כאשר שוכרים בניין נייד.

הצעד הראשון הוא לקבוע את הצרכים שלך. לדוגמא: האם אתם מחפשים פתרון לטווח ארוך או משהו זמני יותר? מהן מידות החלל או השטח שבו תרצו להעמיד את המבנה? האם המבנה הנייד נועד למטרה ממוקדת או לשימוש רב תכליתי? ברגע שתענו על התשובות לשאלות אלה, יהיה לכם מושג ברור איזה סוג של מבנה נייד לשכור וכמה זה יעלה לכם.

לאחר שקבעתם את הצרכים שלכם, הגיע הזמן ליצור אתנו קשר ולקבל הצעת מחיר סופית. אנו נספק לכם מבנה מותאם מדויק לצרכים שלכם ולגודל החלל או השטח. שימו לב כי חברת forts הינה בעלת מוניטין רב וניסיון רב שנים בהקמת מבנים ניידים לכל צורך, כך שתוכלו להיעזר באנשי המקצוע המומחים שלנו בכדי ליצור את המפרט הנכון עבור הצורך אותו אתם מחפשים, כולל יצירת לוח זמנים ועמידה בהם. לחברת forts ישראל יש את היכולת לפרוס מבנים ניידים בכל מקום בישראל וזאת תוך 72 שעות מרגע אישור העסקה מול הלקוח. בכך פורטס היא ללא תחרות בשוק. המשימה המשימה המיוחדת שלנו היא לעשות כל מה שצריך בכדי להבטיח שהלקוח הסופי יאהב לא רק את המוצר שלנו אלא גם את השירות והאחריות שאנו מעניקים באופן אישי לכל לקוח.

בהצעת המחיר חשוב לכלול את כל הדרישות המיוחדות שהלקוח עשוי להזדקק להם. לדוגמה, אם אתה שוכר מבנה נייד לאירוע, ייתכן שיהיה עליך לכלול תכונות נוספות כגון במה, תאורה ומערכת סאונד. הקפד לשאול את חברת ההשכרה לגבי אפשרויות אלו וכל עלויות נוספות.

כאשר שוכרים מבנה נייד, תצטרכו להתחשב גם במיקום שלו. הקפידו לבדוק אישורים או תקנות שעשויים להידרש עבור המיקום. בנוסף וחשוב מאוד הוא לקחת בחשבון את צרכי הנגישות של המבנה. האם הבניין יכנס דרך דלתות ומסביב לפינות? האם יהיה צורך להזיז אותו במורד מדרגות או בשיפוע? וכו'.

לבסוף, כדאי לשקול גם את תקציב ההשכרה. למרות שעלות של מבנים ניידים משתנה על גודל, שטח וזמן הובלה, חשוב לדעת את העלות מראש. שאל את נציגינו לגבי כל העמלות הנוספות במידה ויש, כגון הובלה והתקנה, שעשויות להיכלל בעלות הכוללת של כל העסקה.

השכרת מבנה נייד יכול להוות פתרון מצוין למי שזקוק לתוספת שטח באירוע זמני, או הקמת מבנים למקרי חירום. המבנים מתאימים לכל סוגי האפשרויות הכוללים בשוק, כולל חנויות פופ אפ, סימולטורים ניידים, חפק'ים ועוד. אנו בפורטס נותנים שירות אישי לכל לקוח ועונים על כל דרישה שתהיה, רק הקפידו לדייק את הצרכים שלכם, וחשבו על כל דרישות מיוחדות ושיקולי תקציב. עם המבנה הנייד הנכון, תוכלו להפוך את הפרויקט או האירוע שלכם להצלחה.

פורטס – השכרת מבנים ניידים – forts

טלפון: 054-4534792 חגי

דוא"ל: Hagay@forts.co.il

כתובת: באר יעקב

פורטס מבנים ניידים להשכרה

פורטס מבנים ניידים להשכרה

 

פורטס מבנים ניידים להשכרה

 

פורטס מבנים ניידים להשכרה

 

פורטס מבנים ניידים להשכרה

 

פורטס מבנים ניידים להשכרה

 

עוצב ונבנה ע"י יאלו עיצוב ובניית אתרים